keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Ah ah

Mikäköhän otsikko toi on olevinaan XDXD no joo anyway... siis... mites teijän summerbreak on lähteny käyntiin? itseni puolesta toteen, että tää on so far ollu mahtava kesä!!! onneks se jatkuu viel pitkään c: 

Eli ensimmäisenä kunnon loma päivänä ( se joku maanantai) mulla oli treenit (harrastan sirkusta) suunniteltiin ja käytii läpi leirijuttuja. Sitte heti tiistaina menin shoppailee maman kaa... Joo ja sit keskiviikko-su mul oli kanteleleiri jossai persees. siel oli ihan parasta... ja itkin kauheesti ku se loppu :cc onneks mä pystyn pitää yhteyttä niihin ihmisiin c: <3 

Ku tulin sielt nii alko Sirkusleiri jossa olin alkeisryhmän ohjaaja... vittu sitä touhuu... en enää koskaa mee sinne... ei siit sen enempää... 

Ja nyt oon vaan ollu kotona. Tai siis kaveril 2 muun ihmisen kaa yötä.. käytiin kattomas yöllä hevosia ja sitte riehuttii ja kaikkee. nii ja tänää näin mun toista parasta kaveria. oltiin Veikkolassa, syötii mansikoita, jädee ja kokista :3 ja kävin kirjastossa. Ja perjantaina varmaan mennään perheen kaa käymää kattomassa Hankoo :) sieltä sitten kuvia jos mennään. 

Tän postauksen kuvat on vaan jotai random kuvia leiriltä ja nii... :)

Ah ja tänä kesänä mua odottaa myös ripari... JES


xx





kiva sormi tos reunassa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti